ETR - tekst łatwy do czytania
Informacja o Szkole Podstawowej imienia Karola Miarki w Olzie w tekście łatwym do czytania - ETR (Easy to Read).
Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.

Szkoła Podstawowa imienia Karola Miarki w Olzie jest przy ulicy Szkolnej 24 w Olzie.
zdjęcie
To jest budynek szkoły, w którym uczą się uczniowie i pracują dyrektor, nauczyciele, sekretarka, pielęgniarka, kucharka, woźny, sprzątaczki.
zdjęcie
To jest stara część szkoły, jest to budynek główny. Tutaj uczą się dzieci i są gabinety pani dyrektor, pedagoga, pielęgniarki, sprzątaczek oraz sekretariat, świetlica i kuchnia.
zdjęcie
To jest nowa część szkoły. Tutaj uczą się dzieci i są szatnie, sala gimnastyczna, toalety, winda, pokój nauczycieli, biblioteka oraz archiwum.
zdjęcie
Szkoła ma dwa wejścia od ulicy Szkolnej 24.
Pierwsze wejście jest do sali gimnastycznej.
zdjęcie
Jesteś na ulicy Szkolnej 24. Znajdź bramę i wejdź na plac szkolny. Po lewej stronie jest Przedszkole Publiczne imienia Jana Brzechwy. Idź prosto w kierunku bardzo wysokiego budynku. To sala gimnastyczna. Z lewej strony zobaczysz duże drzwi. Idź do nich. Na pierwsze piętro szkoły możesz wjechać windą. Jeśli poruszasz się na wózku, możesz dojechać do drzwi po pochylni. Nie ma tam dzwonka do przywołania pomocy. Jeżeli jej potrzebujesz, to zadzwoń na numer 32 451 15 74 i poproś o pomoc sekretarkę.
Drugie wejście jest główne. Prowadzi do sekretariatu i gabinetu pani dyrektor.
zdjęcie
Jesteś koło sali gimnastycznej. Masz ją po prawej stronie. Idź dalej prosto. Po lewej stronie jest przedszkole. Dalej jest wysunięty budynek. Przejdź obok niego i skręć w lewo. Jeśli poruszasz się na wózku, możesz dojechać do drzwi po pochylni. Z prawej strony znajduje się dzwonek. Zadzwoń. Usłyszy go pracownik szkoły i przydzie do ciebie. Powiedz mu w czym może ci pomóc.